|
Právě je 513 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116605511 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 13. srpen 2020 @ 10:58:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | oko
Toto je od Myslivce jen další sprostá podlá lež!
martino
oko napsal jsi to dobře, jen bych nepodepsal že je to od Myslivce. Můžeme se to myslet, ale asi bych tam pro klid svědomí vrazil slůvko "pravděpodobně" je od Myslivce.... |
| NadřazenýRe: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 14. srpen 2020 @ 12:41:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...". Můžeme se to myslet, ale asi bych tam pro klid svědomí vrazil slůvko "pravděpodobně" je od Myslivce...."...
Za ty roky, co sem chodím, jsem se stal nutně už i odborníkem na "grafoologii" zdejších "diskutantů". Poznám neomylně příspěvek třeba "Cizince" podle jeho způsobu vyjadřování, podle použitých slovních spojení a obratů. Podle toho, jak převrací smysl řečeného zpátky proti partneru v diskusi.
I kdyby se stokrát nepodepsal. Ale budiž mu ke cti, že on se alespoň podepisuje.
Nejinak je tomu s Myslivcem.
Jenom starý účastník tehdejších debat by zde vytáhl tento starý případ Brusle. A neučinil to Myslivec poprvé, zkouší toto na mne už po několikáté. Tehdy se ještě podepisoval.....
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 14. srpen 2020 @ 20:12:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ano...souhlasím...já to tak zase nesleduji, jen to proběhnu...ale i tak bych se staral i o rovinu právní...kdyby to totiž nebyl Myslivec tak z toho může být dobrý právní spor ,,,já jsem zase vyškolen pohybovat se na ostří ale vždy mít právně krytá záda...to je zase moje zkušenost... |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 15. srpen 2020 @ 08:03:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vložil myslivec, 18.12.2016. Tím
máš zajisté na mysli ty tvoje sprosté lží k diskutující pod nickem
Brusle, když ses o ní vyjadřoval jako o děvce! Doposud jí dlužíš omluvu!
Že tě hanba nefackuje Oko! Na co si to tady hraješ? Na moralistu co káže vodu a pije víno? Pokrytče jeden mizerný!
(7.4.2015) Oko, prolhaný katolický modloslužebníku! Ty
se zde naprosto přesně chováš jako ta biblická svině. Všechno co ti
Brusle po pravdě sdělila jsi otočil proti ní a zašlapal do bláta.
Jidášsky ji oslovuješ "milá" a přitom se k ní vyjadřuješ nesmírně
hnusně. Co ty si vůbec o době myslíš darebáku? Nakydáš na ni špínu a pak svoji vlastní špínu vydáváš za špínu její? Ty bys mohl předsedat monsterprocesům, které praktikovali bolševici nebo taky i inkvizitoři.
Hodně
špatných věcí se na tobě ukázalo Oko, hodně. Jsi zlý a falešný. Jsi
špatný člověk Oko! Doma se s tebou zřejmě nebaví ani dveře od chléva,
tak ty svoje sviňské hnusy prezentuješ zde na GS!
Stranická
mstivost s tebe stříká jako z hasičské proudnice! Stranicky považuješ
Brusličku za zrádkyni, a sám sebe stavíš do role stranického mstitele
bráníce "čest" té tvojí zhrzelé římské nevěstky. Ať napíše Brusle
cokoliv, vždy s ní budeš zacházet jako s onucí! Braň Oko svůj ...ismus, braň. Nejsi první ani poslední hlupák, který postavil stranickost nad lidskost! Fašismus,
nacismus, komunismus, katolicismus, islámismus. Tam taky nejde
vystoupit z rozjetého vlaku, což Oko? A pokud se to přesto někomu
podaří, musí se ihned dobře ukrýt, jinak ho Oko za kulometem na
posledním vagóně pořádně pokropí dávkou hnusu fialového.
(14,4.2015) |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 15. srpen 2020 @ 13:27:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tvoje znevažování cti Brusle jsi ironicky bagatelizoval. Podle tebe byla urážka na cti a pomluva pouze ironie.
Tak jsem ti tvoji ironii dal ochutnat tobě samému. Na což jsem tě předem upozornil. Dnes už bych to nenapsal, nedokáži již klesnout na tvoji úroveň. Ten výrok o Oku a Nokii není pravdivý, je vymyšlený ve tvém ironickém způsobu. A to ti vadí? Brusle se od tebe dozvěděla nepravdivou pomluvu, že někomu lezla do postele, aby z toho měla profit. A když jsem ti ve tvém způsobu ironizace naservíroval stejně nepravdivou pomluvu, tak ti to vadí? Tak ty jsi nejezdil na montáže. To je tak trapný argument. Ten nepravdivý a zcela smyšlený výrok vznikl jenom proto, abych ti dal ochutnat to samé, co jsi v případě Brusle považoval za ironizaci. Takže buď spravedlivý, a tento výrok považuj za ironizaci ala Oko.
Prohlašuji, že tento výrok se nezakládá na pravdě, a vznikl jenom proto aby Oko ochutnal vlastní diskusní způsoby.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 15. srpen 2020 @ 20:01:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rozdíl mezi mým výrokem a tvým je zásadní.
Oznámil jsi o mě nepravdivou pomluvu - hodil jsi blátem. Však ono se třeba něco uchytí!
Já jsem nic takového Brusli neoznamoval - já se pouze ptal!
Vysvětloval jsem Brusli, že jednání jejich faráře muselo mít obrovsky závažný důvod:
Pokud to nebylo šíření herezí při vyučování náboženství, ani záležitost veřejné morálky, pak mě už napadla snad jediná další možnost - snaha o mocenské prosazování ve farním společenství.
Není to jev nijak výjimečný, čas od času si toto musí vyřešit mnohý z farářů - a to nejen římskokatolických. Snaha různých "hospodyní" na faře či katechetek, aby se lidé místo na faráře obraceli zprostředkovaně na ně - aby byly "důležité", aby měly postavení.
Model: Za farářem jen skrze hospodyni - na to žádný správný farář přistoupit nemůže.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 15. srpen 2020 @ 23:56:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nic jsem neoznámil. Vykonstruoval jsem ji na stejných základech jako je tvoje chování ke Květce. Znovu ti opakuji, že je to celé výmysl. A co ty? Stále trváš na tom o Květce psát, že lezla někomu do postele aby z toho měla profit? Oko, něco takového si k ženě nesmíš dovolit ani v otázce! Je to velmi urážlivá otázka, na kterou by ti většina žen odpověděla pořádnou fackou! Takže co, bude omluva? Anebo se nadále budeš kroutit jako had a pokračovat ve tvém hulvátském chování k ženám? Já jsem poprosil za odpuštění všechny, kterým jsem zde ublížil. Zdá se ti to snad málo křesťanské? Vulga ritu už v mém žargonu nenajdeš. A co ty? Kdy se konečně ve tvém slovníku objeví slovo promiň, odpusť? Hmm. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 16. srpen 2020 @ 11:09:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V tak závažné věci v diskusi bylo legitimní tuto otázku položit.
Byla stejně jen řečnická - nečekal jsem na ni kladnou odpověď. Šlo mě tehdy jen o to, aby si Brusle sama uvědomila, kde by mohla udělat chybu - protože tvrdila, že si ničeho není vědoma a na druhé straně farář bez zcela jasného závažného důvodu by nikdy takové razantní kroky neudělal.
Má otázka logicky vyplynula ze znalosti problémů farářů v jejich soužití s farníky. Co všechno nepopulárního musí faráři řešit.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. srpen 2020 @ 11:19:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, byla to od tebe otázka velmi sprostá! Žádné ženě nemůžeš ani v otázce podsouvat, že někomu lezla do postele aby tím získala profit. Tak se chovají prostitutky. Tvoje sprostá otázka byla návodná, a byla postavená tak, že většina žen by ti odpověděla fackou. Něco takového si k ženám dovolovat nesmíš!
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 16. srpen 2020 @ 11:28:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já dal pouze návodnou otázku Brusli k zamyšlení - ty jsi ale po mě hodil blátem. Špínou. To není vůbec to samé!
Tvoje věta byla oznamovací - a nepravdivá. (Nejvíc mě naštvaly ty "montáže"). :-) |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. srpen 2020 @ 11:50:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kolikrát ti mám opakovat, že nepravdivá byla. Nikdy jsem netrdil, že byla pravdivá. Byla nepravdivá tehdy i teď, a vznikla na popud toho co jsi učinil ty abys okusil vlastní medicínu. Kdybys ke Květě nebyl sprostý, nikdy by ta nepravdivá věta nevznikla. A že ti stále tato věta vadí? A co Květa? Dodnes jsi nepřiznal, že jsi ji ve tvé otázce návodně podsouval sprosté lži! U tebe je to obvyklé. K jiným si dovoluješ to, co sám nestrpíš! Když někoho urazíš, tak se tvoje omluva nikdy nekoná a koná se tisíc alibistických výmluv a vysvětlování. Vůbec tě nezajímá, že tvůj oponent to za urážku považuje. Ty však namísto jednoduchého "promiň" urážku zatupluješ drzým tvrzením, že se nemáš za co omlouvat! Oko, máš se za co omlouvat! A je toho už dost! |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 15. srpen 2020 @ 19:01:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oko píši to stále, je to jen ubohý, nicotný chlup ze Satanova zadku. Chováním a vyjadřováním buran nábožensky zkrachovalý katolík, dnes sluha Satan. Je to zkrachovalý zoufalec co se zde chvástá, že má vyšší IQ. Jo to všichni známe a čteme. |
]
|
|
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Vota v Čtvrtek, 13. srpen 2020 @ 11:36:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Nu, ane oko.
Vyjadřujete se opravdu jako nevzdělaný trotl.
Co se s Vámi kdysi stalo? Myslel jste si snad i Vy sám na protestantského faráře a na to, že když byste mu vlezl do postele, tak budete poroučet na faře i v kostele - a když on poznal, co jste doopravdy zač a jak "čisté" jsou Vaše úmysly, tak okamžitě vyrazil? Nebo z čeho pramení ta Vaše obrovská nenávist k protestantům, nenávist uražené zatrpklé ješitnosti a pýchy, která jako hnis mokvá z každého Vašeho komentáře, z každého Vašeho dalšího příspěvku? |
| NadřazenýRe: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Vota v Čtvrtek, 13. srpen 2020 @ 11:55:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak co, pane oko? Líbí? Vždyť jsem Vás ničím neurazil. Pokud byste tvrdil, že ano, tak půjde jen o Vaši sprostou lež. Já se jen naprosto noblesně vyjádřoval a poukázal jsem Vám na to, jaké mezery máte ve vzdělání, a to i v morálce :) |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 14. srpen 2020 @ 08:03:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když už chceš parodovat, tak alespoň srozumitelně česky - kam že to vlastně ten protestantský farář měl okamžitě vyrazit? ...
Abys mě snad urazil - na to opravdu nemáš.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 14. srpen 2020 @ 09:12:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ne, pane oko, já určitě nechtěl nic parodovat a ani pardonovat jako Vy. A ani jsem Vás nemínil tímto nijak urážet. Ano, jde to i vidět, že smyslem Vašich reakcí je někoho urážet a pak si to tak nějak promítáte do reakcí druhých. To ale neplatí, takhle to nefunguje, že jak uvažujete Vy, tak musí uvažovat i druzí a tak i jednat. Hele znáte to? … já přijdu, až nastavěj zrcadlo … :) A pokud nerozumíte, co to je vyrazil, pak vězte, že na Vás vyrazil :) A možná by Vám vyrazil zuby, kdo ví :) Ale jinak, jistě mi vypadlo "s Vámi" a vězte, že dveře :)
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 14. srpen 2020 @ 12:33:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zkus se dovzdělat, co to vlastně je parodie.
Já samozřejmě česky psaný text jsem docela schopen pochopit - pokud to ovšem není jinotaj, ve kterém schází ve významu podstatná slova.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 14. srpen 2020 @ 12:56:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Určitě, pane oko :)Nu a co to zrcadlo? |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 15. srpen 2020 @ 08:06:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Se zrcadlem já nic nemám, to ty jsi přišel se zrcadlem.
Zrcadlo je jenom tvůj problém. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Vota v Sobota, 15. srpen 2020 @ 22:29:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Přesně. Nastavil jsem Vám zrcadlo, oko. To jsem ještě nevěděl, že Vám ho nastavil mnohem dříve myslivec. Na jeho zrcadlo jste už zareagoval tak, že ten odraz v něm je žalovatelný. Měl jste příležitost, oko, dost času, uvědomit si, že jste silně přestřelil. Měl jste příležitost, aby Vaše srdce zjihlo, pocítil, jak urážíte jiné, svůj nos dát rovné polohy, upřímně se omluvit, změnit své jednání. Tu příležitost jste pozbyl. I kdybyste se nyní omluvil, nebylo by to už z upřímnosti, zasaženého sdce, a ani přijetí Vaší omluvy za dané situace by už nebylo z volného srdce. Promarnil jste příležitost. Radí Vám zde martino, že on je zvyklý se pohybovat na hraně, ale mít vždy právně krytá záda. Radí Vám tedy ten, který takto zviditelnil své zlé motivy v jednání s druhými. Není Vám teď pomoci. Za takovou pomluvu, nadávku, přirovnání, kterou jste zhodil čest druhého, by Vás podle Tóry čekala stejná odplata. Oko za oko - čest za čest. Utrhal jste na cti, i Vám se tak stane. Ztratil jste svou čest. A já už s Vámi budu jednat jako s nectným. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 16. srpen 2020 @ 11:15:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co na toto říci? Reakce idiota.
Formuluješ slova nerozvážně, chováš se JAKO hňup.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. srpen 2020 @ 12:37:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale, ale Oko. Nervi ti ujíždějí? Je na tebe ten tlak už moc velký?
A nyní otázka Oko. Podle světského zákona ses urážky nedopustil. Je zajímavé sledovat dva rádoby křesťany, tím myslím Oka a Martina, který se vyjadřují na hraně urážky ze zákona. A přitom je jim úplně putna, že tím porušují zákon boží.
Říkáš o sobě, že jsi křesťan Oko, podle čeho definuješ urážku? Zcela evidentně podle zákona světského, ne božího!
Dost jsi zmartinovatěl!
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Vota v Neděle, 16. srpen 2020 @ 12:53:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nemíním se s Vámi už špinit, oko. Jste o genraci starší. Vést k morálnímu životu mohu své děti, poukazovat přátelům na chyby, ale Vám opravdu už nemíním vysvětlovat, že, jak tvrdíte, jste ve křtu oblékl toho vašeho krista, že jaký je on, takový jste Vy v tomto světě, že on je živ ve Vás a Vy v něm.... Pěkně ho vyobrazujete svým životem ... Pěkně, jen co je pravda, moc pěkně. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. srpen 2020 @ 13:17:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A jinak promiň za toho m.. však víš co. V životě v Kristu se tak nevyjadřujeme, ani nesmýšlíme. Každý se může polepšit. Čus hodináři. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Vota v Neděle, 16. srpen 2020 @ 14:10:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ok. Už to nezmiňuj, jak jsem psal, po omluvě už nebudu připomínat (ani sobě). |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. srpen 2020 @ 14:28:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak to se cení. |
]
|
|
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Milka v Čtvrtek, 13. srpen 2020 @ 22:07:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | oko Nemám potřebu se omlouvat..
Zase je to o tobě, tvých potřebách. Co od tebe teda lze čekat?.... No nic. Buď zdráv.
|
| NadřazenýRe: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Vota v Čtvrtek, 13. srpen 2020 @ 22:20:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Měl potřebu omluvit svá slova, svá jednání. Alespoň toto (dost málo :) Ví už alespoň, že to nebylo zrovna košér. A ten zdejší chlup ze satanova zadku mu radí se neomlouvat. ;) Jenže von už to oko udělal :)) Omlouval tato svá jednání. Tak se doznal. :))) |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 13. srpen 2020 @ 22:20:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milka
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Milka v Čtvrtek, 13. srpen 2020 @ 22:31:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino
Od tebe už dlouho slušnost nečekám. Když se někdy objeví, tak se spíše podivím.
S manipulací máš u mě smůlu.
|
]
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Milka v Pátek, 14. srpen 2020 @ 18:40:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino Diskuse nemusí být bitva (byť slovní). Pro tebe to tak ovšem nejspíš je. Ty ji vnímáš jako boj. Vítězství nebo porážku.
Lidé zde nejsou pro tebe partnery v diskusi. Jsou tví protivníci nebo spojenci. A podle toho pak vypadají komentáře.
Nehodlám se diskusně předvádět.:) A znovu zopakuju: s manipulací máš u mě smůlu.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pátek, 14. srpen 2020 @ 18:48:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milka, ještě jsi se nepředváděl/nepředváděla - myslím diskuzně. Pořad tu jenom intrikuješ! |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Milka v Pátek, 14. srpen 2020 @ 18:55:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzativ Intrika bývá skrytá. Já mluvím přímo, Paní z pustin. Neukrývám se za neživotný nick, neurčité všeobecné fráze. A o mně pište : nepředváděla - rod ženský.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pátek, 14. srpen 2020 @ 19:05:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milka, já nevím kdo jsi, jestli muž nebo žena nebo můžeš mít i multinick, to opravdu nevím. Takže dobře, jak jsi to chtěl ty, tak to bude! Určitě mne zajímá tvůj podnětný a slušně napsaný názor. Se zlobou u mne nepochodíš! |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 14. srpen 2020 @ 21:05:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzative,mám silný dojem, že si na ty tvé "slušňácké" hulvátské sprosťárny posvítím.. Kdo ti dal právo takto sprostě napadat slušně diskutující jako je Milka ? Pokud se ti tu nelíbí a nemíníš se chovat normálně, tak jednoduše opusť tento prostor. Nikdo tu na tvé přiblblé plky není zvědavý. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 15. srpen 2020 @ 06:52:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano vůbec nevím, kdo je to Milka |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 14. srpen 2020 @ 08:37:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jsem zdráv - díky Bohu.
Milko,
nemám potřebu se omlouvat, protože nemám za co.
Mám ale potřebu zde vysvětlit, přiblížit z mého pohledu věci, které jsou mi vytýkány.
Protože stále v koutku svého srdce doufám, že jsou mezi čtenáři stále i lidé normální, nezaujatí, kteří si teprve dělají svůj vlastní úsudek.
A právě kvůli nim vůbec reaguji.
V případu "Brusle", která si zde vylévala srdce, že když pracovala jako katechetka (učila děti náboženství - musela tedy mít i jakési vzdělání - minimálně absolvovat kurs lektora) a přitom ještě hrála v kostele na varhany - tak ji jednoho krásného dne místní farář rázem vyrazil z vyučování náboženství a musela mu také odevzdat klíčky od kůru. Nedovolil jí ani hrát při mši na varhany!
Každý farář však odpovídá za stav svojí farnosti! A každý farář by katechetu "prstíčkem hrabal a špendlíčkem kopal ..."! Tak moc je potřebuje a tak málo jich je. Práce mizerně zaplacená, nevděčná - i s dneska některými rozmazlenými neukázněnými dětmi. Když tedy farář katechetovi odebere právo učit náboženství, musel k tomu mít opravdu už velmi vážný důvod. Jeho práci musel pak mimo své jiné povinnosti převzít sám!
Podobně je tomu s varhaníkem. Je to služba v církvi, doprovázet zpěv při každé mši. Nejde jednou přijít a dvakrát ne! Lidé na to spoléhají. Proto je nejlepší, když je ve farnosti varhaníků několik a mohou se průběžně střídat.
O čem asi svědčí, když farář zakáže varhaníkovi dokonce i hrát na varhany?
Měli jsme tu jen svědectví "Brusle", - prý jí farář žádný důvod neuvedl. Porovnat názor druhé strany jsme nemohli.
Já tedy , při znalosti jen této části informací zcela logicky uvedl, že ten důvod musel být pro faráře obrovsky závažný, jinak by k tak razantnímu opatření nepřistoupil.
A ty důvody mohly být v podstatě dvojího rázu (To není nic o Brusli, to je jen teorie - úvaha!):
1.) šíření herezí v katolickém vyučování víry.
2.) závažný poklesek morální (např. život ve veřejném hříchu - "na hromádce", vztah s ženatým mužem a pod.).
Za nic menšího by ji totiž farář takto neodstavil. Muselo jít nutně o princip.
Jelikož Brusle tvrdila, že si ničeho není sama vědoma, položil jsem jí onu otázku, kterou mě nyní autor tohoto příspěvku očerňuje - zda, jako svobodná, neusilovala mocensky skrze faráře ovládnout farnost. Protože na toto farář z principu přistoupit nemohl a takové snahy by musel v zárodku eliminovat.
Dneska už sem "Brusle nechodí", možná si dala život do pořádku, uvědomila si chybu a smířila se s katolickou církví.
Nebo je to jinak, je mimo církev a chodí sem třeba pod jiným nickem - třeba jako Helena (to je zase jenom moje spekulace). A podotýkám, že přestože stojíme s Helenou většinou na opačných stranách názorového spektra, jako osoby si jí vážím pro její mírnost a noblesnost ve vyjadřování.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 14. srpen 2020 @ 21:42:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jelikož Brusle tvrdila, že si ničeho není sama vědoma, položil jsem jí onu otázku, kterou mě nyní autor tohoto příspěvku očerňuje - zda, jako svobodná, neusilovala mocensky skrze faráře ovládnout farnost. Protože na toto farář z principu přistoupit nemohl a takové snahy by musel v zárodku eliminovat.
Stando, zajímavé sledovat tvé úhybné manévry.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 15. srpen 2020 @ 04:57:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec se nepotřebuje dívat do kontextu, paměť má dobrou. Ví kdy a kudy škodná chodí. Zná její zvyky a návyky. V myslivosti se k sanitárnímu odstřelu (ne lovu) užívá střelivo s vysokým ranivým účinkem. V mojí oblíbené ráži .30-06 Spr. k tomu stačí použít zastaralou střelu se střižnou hranou. Vytahuji náboj Hornady Superformance z komory, vyjímám zásobník ze Savažky, kryji puškohled, hazím kulovnici na rameno, Argentinská doga k noze a jdu domů. Začíná svítat. Ráno musím k dceři na stavbu. Byl to hezký večer.
Hezké ráno Cizinče. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 15. srpen 2020 @ 10:04:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Ví kdy a kudy škodná chodí. Zná její zvyky a návyky. "...
Myslivec nám zde ovšem dále prozradil, že si vlastně ve skutečnosti ani nevystřelil. Že to tedy s jeho znalostí zvyků škodné zas asi až tak slavné nebude .....
A ani se nepochlubil, že když se takhle vrací z lovu domů, místní zajíci, mající už zkušenost s jeho střeleckými schopnostmi, mu cestou dělají špalír ... :-)
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 15. srpen 2020 @ 12:11:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A když jsem ty zajíce poslouchal tak si mezi sebou plni bázně špitali i nějakém Bubarovi mistru střelby z malorážky na 500 metrů. Znáš ho? Měl bys, podáváš hubou stejné střelecké výkony. :-)))) Jak daleko Oko jsi hubou nejvíce dostřelil? :-))))
Už v době kdy jsi zde tvrdil, že z malorážky běžným longrifem střílíš na 500m do malého terče, jsem začal pochybovat o tvém zdravém rozumu. A jak to s tvými střeleckými schopnostmi vypadá nyní? Doufám, že jsi ve výcviku na lživárně nezahálel, a nyní to běžně palíš na jeden kilák. Máš zde hejkala alias chlupatého operátora střelby, který ti hlásí parametry ke korekcím u miřidel Drulova. :-)))))) Fu, to mi nedělej, natrhnu si bránici. :-)))))) X02i, jistě budeš věděť vo co go, ty takový znalec a přeborník ve střelbě. :-))))))) A nyní gugluj pistolníku, gugluj.. :-))))))))))
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 15. srpen 2020 @ 12:48:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Jak daleko Oko jsi hubou nejvíce dostřelil? "...
No, nejméně minimálně až po Myslivce. Potrefená husa totiž zakejhala .... :-)
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 15. srpen 2020 @ 21:16:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A u Drulova mám mířidla zdemontovaná (spolu s kryty) - používám na něm buď optiku, nebo kolimátor.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Pomo v Sobota, 15. srpen 2020 @ 21:23:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Opět, tvůj algoritmus výběru na co a jak odpovíš je záhadou. |
]
Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Sobota, 15. srpen 2020 @ 13:06:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslím, že Myslivna nás tu tak trochu "pucuje":
https://www.myslivost.eu/Pro-myslivce/Poradny/Kynologicka-poradna/Vyber-plemene/Argentinska-doga-x-myslivost
Viděl bych to asi takto nějak: Myslivec má postaršího jezevčíka, se kterým chodí do lesa a protože má jako každý křesťanský fundamentalista vysoce rozvinutou fantazii v příšeří lesa se jeho jezevčík mění na obludně velkou argentinskou dogu ... podobně jako se mu jeho vlastní myšlenky mění na domnělou komunikaci s Duchem Svatým.
|
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: Vota v Neděle, 16. srpen 2020 @ 08:02:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Taky jsem nalezl jeden odkaz.
http://www.agris.cz/clanek/9625
3. Je nezbytné ujasnit všem lovcům zákaz používání psů typu Pitbullterier, Argentinská doga, Brazilská fila na práci ve všech honitbách. Zmíněná plemena jsou typy bojových plemen používaných na těžkou a nebezpečnou dravou zvěř v zahraničí. Pro naši myslivost se stávají nebezpečnou módní nebo prestižní záležitostí. Při jejich útoku nemá zvěř jinou možnost než se psovi postavit. U černé zvěře jde o přirozenou vlastnost, kdy zejména vedoucí tlupy - bachyně zcela pudově a přirozeně zastrašováním a hrozbou útokem chrání svoje potomstvo. Proti zmíněným plemenům psů nemá žádnou naději na vítězství. Vždy to končí tak, že černé zvěř je uchopena chvatem za ryj a držena na místě až do příchodu lovce, který pak dá zvěři záraz nebo dostřelnou ránu. Tímto způsobem přicházíme potichu v chovu černé zvěře o vedoucí bachyně a ostatní velké kusy černé zvěř. Někteří chovatelé těchto psů, obvykle nemyslivci, někdy před akcí uzavírají různé sázky na výkony, rychlost a druh chvatu psa. Toto nemá s mysliveckou etikou vůbec nic společného.
Nicméně, pokud jsem pochopil, jde o zákaz použití na honitbách. Asi to neznamená, že myslivec nesmí vlastnit tuto dogu. Takže bych krotil tu fantazii postaršího jezevčíka, LD :) |
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Neděle, 16. srpen 2020 @ 08:58:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Voto - pokud jsi četl dobře Myslivcovo příspěvek, je z něj patrné, že tu domnělou argentinskou dogu sebou bere na lov lesních zvířátek, což jak jsi se sám dočetl by opravdový mordýř lesní zvěře neudělal - takže buď Myslivec není opravdový myslivec nebo je majitelem velkého jezevčíka albína, kterého ve svém fantazijním vyprávění povýšil na argentinskou dogu - jinak to nevidím.
https://prnt.sc/u0cukc
|
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: Vota v Neděle, 16. srpen 2020 @ 09:16:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Četl, LD :) A i teď po Tvém příspěvku, a nc takového, že by zdejší myslivec argentinskou dogu používal k honitbě, jsem nenalezl. Musel bych si jó hodně vymýšlet a domýšlet, abych v jeho slovech kdy něco takového nalezl :). A navíc, ten den, asi včera ve včerejší noci (ne ze včerejška na dnešek), nic asi neulovil :) Prostě vyndal náboj, sklopil hledí a se svým psem po boku odešel domů. To nevypadá na honitbu :). Mně spíše naprosto vadí ty používané náboje a především způsob toho mysliveckého lovu - odstřelu. A ještě k tomu z pátku na sobotu. Ale on se zdejší myslivec nehlásí k B-žím zákonům Tóry, takže voto u něho nejde. Nicméně, LD, nevymýšlej si, co není - i u myslivce, vysazenej na zdejší kamizolku. |
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Neděle, 16. srpen 2020 @ 09:49:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dobře, že jsi zmínil ten Šabat Voto. Možná o tom nevíš, ale pravidelně tě kontroluji, zda jej dodržuješ a nepíšeš zde v sobotu před soumrakem - jsem totiž patřičně hrdý na to, že moje dávnější intervence zde, tě o pěkný krůček přiblížila opravdovému židovství a tak se tak nějak trochu cítím jako tvůj duchovní mentor a byl bych opravdu nerad, kdybych svého nejvzornějšího a zároveň jediného תַלמִיד musel udat židovské radě.
A co se týče Myslivce - má šanci prokázat, zda si to vymýšlí nebo ne: stačí dát tomu psovi na krk ceduli s nápisem GranoSalis, přiložit k němu noviny s nedávným datem výtisku, pořídit fotografii s rozlišením minimálně 3Mpix, nahrát to na nějaký image hosting a dát sem odkaz. Dokud ta fotka zde nebude, je pádný důvod se domnívat, že ona domnělá doga je ve skutečnosti jezevčík Ferda, jehož největším loveckým výkonem byl zápas s krtkem na Myslivcově zahradě - takhle nějak bych to asi viděl.
|
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. srpen 2020 @ 10:21:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Copak, copak LD? Začínáš granosalisovatět. Při observaci jsi se jak vidno infikoval zdejší zlovolnou domýšlivostí. Domýšlivě mi podsouváš, že ve fantazii vidím dogu na místo jezevčíka, domýšlíš si, že dogu používám k lovu, pak mi dáváš šanci něco prokazovat.. Hmm, hmmm, hmm.. Zaúkoluji tě. Ta doga není doga. Myslivci tak z legrace říkají mému psovi. A ty nám řekni proč. Observuj LD observuj..
Dost jsi zgranosalisovatěl. A teď běž studovat vstupní časy, a bacha ať tvá ledka červeně moc nesvítí jinak myslivce zaplašíš a máš po observaci. |
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Neděle, 16. srpen 2020 @ 10:34:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak to vidíš Voto, ohledně Myslivcovo psa jsem měl pravdu - musel nakonec s pravdou ven a otevřeně zde přiznává, že jeho pes není žádná doga a že mu tak pouze z legrace přezdívají jeho zabijáčtí kolegové z cechu Hubertova ... a tys mi to nevěřil Voto ... doufám, že si z toho vezmeš aspoň nějaké ponaučení a příště budeš více dbát mých slov.
|
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. srpen 2020 @ 10:50:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zase ta tvá potřeba mít pravdu? Jsi na to dost zatížený, dokazovat někomu že máš pravdu. A nyní ještě dbaní na tvá slova? Ty už dokonce i okovatíš. Pravdu jsi však neměl, nic z toho co jsi psal o fantazii a lovu pravdou není. Ta tvoje "pravda" začíná mít punc GS.
|
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 16. srpen 2020 @ 11:38:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Pak jsi se už probudil s rukou v nočníku?
A ta tvá kulovnice je vlastně také jen obyčejná flobertka? A ty nám řekni proč!
|
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. srpen 2020 @ 13:27:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Copak LD? Když je observace o tobě, tak se tvoje blesková odpověď nekoná? Ale, ale.. Kde to vázne Puňťo. |
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: LD (lubd@post.cz) v Neděle, 16. srpen 2020 @ 13:46:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No - dopustil jsem se řekněme ... záměrně jistých nepřesností, které ovšem měly značný podíl na tom, aby nakonec byla odhalena pravda o Myslivcově psu... a o to tu šlo především. Záměrně klamat o rase psa je totiž hřích, tak pozor na to.
|
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. srpen 2020 @ 13:51:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dost laciné. A příště pozor na rychlost, nějak polevuješ v ostražitosti! :-))))) |
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: Vota v Neděle, 16. srpen 2020 @ 14:06:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co jako mám vidět, LD? Že myslivcův pes je argentinská doga? Po myslivcově vysvětlení vím, že ta doga u nohy není pes, kterému nejprve vyndal zubní protézu. Nicméně to ani neznamená, že by krom honitby nemohl mít nějakej myslivec i skutečného psa argentinskou dogu, jen ne na honitbu. |
]
Re: Myslivcovo pes (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. srpen 2020 @ 10:35:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-))))))))))))
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 15. srpen 2020 @ 08:15:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Co to sem Toníku, zavádíš za pokleslé způsoby?
Proč jsi tedy hned neuvedl věci konkrétně "na pravou míru" a zůstal jsi jen v rovině osočování a pomluv?
Ale alespoň vyšly na světlo věci skryté - Myslivec se sice sám nezúčastňuje diskuse, však příspěvky pod svým článkem bedlivě sleduje ....
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 15. srpen 2020 @ 15:34:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Článek o tvém chování k ženám mne zaujal, a je zřejmé, že nejenom mne. Objevila se i Brusle. Za tvé chování k ženám budeš asi brzo v prádle. Tobě se zdá divné, že ve veřejné diskusi někdo sleduje tvoje komentáře? Takže jestli zde nyní vychází něco na světlo, tak je to tvé "noblesní" chování k ženám.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 15. srpen 2020 @ 21:05:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdybys byl k sobě i k nám poctivý, tak bys v prvé řadě přiznal autorství tohoto článku.
Tyhle nedůstojné praktiky (kujme pikle - pikle kujme) tě jenom více znevěrohodňují.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 16. srpen 2020 @ 00:40:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Autorství článku můžeš připsat sobě Oko. Je to o tobě a tvém nedůstojném chování. Jsi v něm hlavní postava. Článek je reakcí na to, co zde seješ. Je dobře, že je článek anonymní, alespoň se můžeš lépe soustředit na jeho obsah, a tím je tvoje dlouhodobě hulvátské chování k ženám. Jsi to ty co má máslo na hlavě. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 17. srpen 2020 @ 13:38:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Co to sem Toníku, zavádíš za pokleslé způsoby?
Když připomenu, v jakém kontextu jsi uvedl tu tvou sprosťárnu vůči Brusli ...
"Myslela sis snad i ty sama na vašeho faráře a na to, že když bys mu vlezla do postele, tak budeš poroučet na faře i v kostele - a když on poznal, co jsi doopravdy zač a jak "čisté" jsou tvé úmysly, tak tě za všech funkcí okamžitě vyrazil?"
Proč jsi tedy hned neuvedl věci konkrétně "na pravou míru" a zůstal jsi jen v rovině osočování a pomluv?
Toník |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 17. srpen 2020 @ 14:20:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Stará známa klasika oční.Všichni za to můžou, jenom ne Oko. Všichni to považují za sprosťárnu, jenom ne Oko. Ale k Oku to co on sám dělá jiným, si to nikdo dovolovat nesmí.
Oko se poslední dobou v případě invektiv začal po vzoru Martina řídit zákonem světským. Tedy to co světský zákon nepovažuje za urážku, nepovažuje za urážku ani Oko, a argumentuje světským zákonem. U Martina je to dlouhodobě běžné, u Oka je to však poměrně novinka. Spíš se alespoň trochu držel zpátky. Nyní se jeho projevy neúcty k oponentům rychle zvětšují, a to až k vulgaritě. Jeho "status" výroky jsou čím dál víc hloupější, a odpovědi na kritiku jsou bez jakékoliv sebereflexe. S Okem tom jde poslední dobou z kopce. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 17. srpen 2020 @ 14:48:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec na diskuzní výši jakou má Oko, tu nikdo nedosahujete. Není ti divné, že tu někdo vkládá neustále hanlivé a útočné články o Okovi? Vždyť to je padlé na hlavu. Tobě se to snad líbí? |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 17. srpen 2020 @ 16:29:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vysvětlím ti co je divné.Divné je, když zde někdo vystupuje tak jako mluvnickém pád a ne jako osoba. To je divné. Velmi divné. Divné je, že se nezabýváš tím, že nehanlivé články upozorňují a jsou o hanlivém a velmi neuctivém chování Oka. Divné je, že hanlivý a neuctivý diskusní způsob Oka označuješ jako kvalitní. To je divné. Velmi divné.
Tak jenom abys kozomotive nebo co jsi pro příště věděl, co je divné.. Když už zde vystupuješ jako mluvnický pád, zkus z toho našeho krásného jazyka pojmou i věci další. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Pomo v Pondělí, 17. srpen 2020 @ 18:39:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud tomuto věříš, tak jsi stejně zvrácená.
To jsou všichni v ŘKC takovýhle hovada? Pak je to ještě větší satanský spolek než jsem si myslel. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 17. srpen 2020 @ 18:53:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pomo děláš tu z toho hokej, já nevím komu patří komentář, který jsi napsal. Myslivec je žena? To já vlastně nevím, kdo jste kdo a jestli se tu všichni znáte
Pomo, naposledy směrem ke tvému nicku. Chováte se tu sexisticky. Já nevím jestli jsi dvoupohlavní bytost, ale jestli u takových komentářů směrem k mému nicku slintáš, tak je to odporné. Podívej Akuzativ - mužský rod, neživotný Informace je i pro Cizince a nevím koho, protože Cizinec tu hází jmény a já nevím jestli jsou to chlapi nebo dámy a on si velice libuje ve spekulacích. Jo, takže naposledy pro tebe. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Pomo v Pondělí, 17. srpen 2020 @ 21:02:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzative, odpovedi odpo tu odrazene aby kazdy pochopil k jakemu prispevku jsou vazane. Takze ja i Myslivec jsme odpovidali tobe. Tobe jsem nejprve psal jako muzi. Pak tu nekdo nastinil, ze jsi zena. Sam zamerne pises aby to nebylo poznat, tak se nediv. Opet si vymyslis akorat hovadiny. Ty, oko a martino ukazujete jaky jsou katolici. Jste sprosty aroganti co si nevidi do pusy. Vymyslite si a vase vlastni zvracenosti predkladate za oponentovo myslenky. Znam par katoliku co vypadaji jako normalni lide, ale jsem presvedcen, ze v otazkach viry jsou stejny jako vy. Nemate s Kristem nic spolecneho. Radim vam dobre, zamyslete se nad sebou dokud mate cas. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Pomo v Pondělí, 17. srpen 2020 @ 18:41:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo hošánci, vy tu machrujete, ale tohle o vás vědět u vás na faře, tak lezete kanálama. Vy opravdu můžete vystupovat maximálně někde na fóru. Tohle kdybyste udělali veřejně, tak by vás odsoudil celý svět. Opravdu si myslíte, že vás za to Ježíš pochválí? Opravdu? xD xD xD |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 15. srpen 2020 @ 21:12:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Stando, zajímavé sledovat tvé úhybné manévry. "...
Pozoruhodné Toníku je to, jak se ti v hlavě všechno převrací, jak moji přímou jasnou řeč vnímáš jako úhybný manévr.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 17. srpen 2020 @ 13:47:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Pozoruhodné Toníku je to, jak se ti v hlavě všechno převrací, jak moji přímou jasnou řeč vnímáš jako úhybný manévr.
Ano. Když tvou "přímou a jasnou řečí" popisuješ, že "Jelikož Brusle tvrdila, že si ničeho není sama vědoma, položil jsem jí onu otázku, kterou mě nyní autor tohoto příspěvku očerňuje - zda, jako svobodná, neusilovala mocensky skrze faráře ovládnout farnost. Protože na toto farář z principu přistoupit nemohl a takové snahy by musel v zárodku eliminovat." a přitom jsi tu sprosťárnu napsal brusli v docela jiném kontextu, vnímal jsem to jako tvůj úhybný manévr.
Je možné že jsme to špatně odhadl.
Co to tedy bylo?
Zapoměl jsi, kdy a proč jsi to brusli psal?
Nebo má tvé psaní mimo kontext té tehdejší otázky nějaký jiný důvod?
Toník
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 17. srpen 2020 @ 14:31:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kontext není kontextem jednoho komentáře, ale kontextem celé tehdy vzniklé situace (mnoha předešlých komentářů), ve kterých si Brusle stěžovala, že jí bylo místním farářem z jí neznámého důvodu zakázáno vyučovat děti náboženství a zároveň musela jako varhanice odevzdat klíče od kůru v kostele.
Již tehdy jsem tvrdil, že k čemusi takovému musel mít onen farář nesmírně vážný důvod (z oblasti víry nebo mravů) - však Brusle tvrdila, že si ničeho není vědoma.
Pak přišla s pomluvou papeže Jana Pavla II. o jakémsi jeho údajném nemanželském synovi. To už byl vrchol sprosťárny!
Ve srovnání s tím se moje otázka na příčinu její zjevné nenávisti ke katolické církvi jeví jen jako slabý odvar:
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 17. srpen 2020 @ 16:17:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Pak přišla s pomluvou papeže Jana Pavla II. o jakémsi jeho údajném nemanželském synovi. To už byl vrchol sprosťárny! ...
No, já to dokážu rozpoznat.
Brusle přišla s 𝓭𝓸𝓽𝓪𝔃𝓮𝓶.
Ten 𝓭𝓸𝓽𝓪𝔃 Brusle byl jednoduchý [granosalis.cz]: "Pokrytectví nebo pomluva?" a uvedla základní fakta z polské církve od člověka, který se tématem zabýval a zároveň s odkazem na dřívější diskuzi.
Na první pohled je jasné, že to byl ze strany Brusle jasný 𝓭𝓸𝓽𝓪𝔃 s uvedením faktů. Jednoduše si člen sekty po exitu uvědomuje reálný stav sekty, s údivem přichází na nové informace, které před tím "neviděl", ptá se, dává 𝓭𝓸𝓽𝓪𝔃𝔂.
Dokážeš ty rozlišovat 𝓭𝓸𝓽𝓪𝔃𝔂?
Taky dokážu rozlišit neuvěřitelné hulvátství, když někdo napíše jakoby "dotaz" ve stylu "Myslela sis snad i ty sama na vašeho faráře a na to, že když bys mu vlezla do postele, tak budeš poroučet na faře i v kostele - a když on poznal, co jsi doopravdy zač a jak "čisté" jsou tvé úmysly, tak tě za všech funkcí okamžitě vyrazil?" a je mi jasné, že to není "dotaz k tématu", ale zcela osobní útok na diskutujícího.
Toník |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 17. srpen 2020 @ 17:02:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec a kdo vlezl komu do postele. Ty s tím sexem nepřestaneš. Máš problém? |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 18. srpen 2020 @ 14:17:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." a je mi jasné, že to není "dotaz k tématu", ale zcela osobní útok na diskutujícího ..."...
Co je tobě jasné je zcela irelevantní ke skutečnému stavu. Ty snad už ani nedokážeš věci nepřevracet!
Na hrubý pytel patří hrubá záplata!
Nejdříve Brusle napsala "dotaz" - ze kterého byla jasná snaha ublížit zde obrazu katolické církve.
Dala zde na přetřes "zprávu" z bulváru o papeži a jeho údajném nemanželském synu - sprostou pomluvu, za kterou se slušný člověk musí stydět!
To bylo ovšem vůči papeži neuvěřitelné hulvátství!
Až pak jsem ji setřel zase já tím svým "dotazem" - ten ovšem nebyl z bulváru, ale zcela organicky vyplynul z předchozích komentářů Brusle o jejím "vyhazovu" z funkcí ve farnosti a byl tedy zcela na místě.
Je jasné, že pokud by mě tehdy nevyprovokovala urážkou papeže, volil bych i já jiná slova (ne tak ostrá) - poněkud jinak bych svůj dotaz formuloval.
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 19. srpen 2020 @ 07:15:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Co je tobě jasné je zcela irelevantní ke skutečnému stavu. Ty snad už ani nedokážeš věci nepřevracet! No, zkus se zeptat Brusle, jak to bylo - jestli pomlouvala (jak sis to podle tvého stavu a projekcí do ní vymyslel ty) nebo jestli se ptala, dávala dotaz k tématu.
Dala zde na přetřes "zprávu" z bulváru o papeži a jeho údajném nemanželském synu - sprostou pomluvu, za kterou se slušný člověk musí stydět!
Tedy, Stando - ty tu pomlouváš lidi systematicky, sprostě, hulvátsky mnoho let, společně s Martinem, Akuzativ, kdysi Jaelou a občasně s noname a píšeš druhému něco o stydění?
Zajímavá "logika".
Až pak jsem ji setřel zase já tím svým "dotazem" - ten ovšem nebyl z bulváru, ale zcela organicky vyplynul z předchozích komentářů Brusle o jejím "vyhazovu" z funkcí ve farnosti a byl tedy zcela na místě.
Z čeho tobě vyplynul dotaz "Myslela sis snad i ty sama na vašeho faráře a na to, že když bys mu vlezla do postele"? I Akuzativ píše cosi o lezení do postele a o nepřestávání se sexem.
Máte z vašeho prostředí nějaké indicie, že uvažujete takto? Je to "lezení do postele farářům" nějaká běžná praxe v tom, co žijete?
Toník
Toník
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 20. srpen 2020 @ 09:04:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Pak bys měl stejně spravedlivě i mně uznat, že já jsem se právě tak také jenom PTAL - dával dotaz k tématu!
Proč Toníku, tu měříš každému jiným metrem?
|
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 20. srpen 2020 @ 09:07:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, nechápu, že můžeš takto v poslední době psát.
Co se s tebou stalo?
Znásilňoval jsi snad s vaším panem farářem malé chlapečky v zákristii, že se s tebe stal takový hulvát a necita?
Toník |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 20. srpen 2020 @ 11:20:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec proč to píšeš? |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Vota v Čtvrtek, 20. srpen 2020 @ 11:40:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je to pobuřující, co napsal Cizinec okovi, viďte, Akuzativ. Taky si to myslím. |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 20. srpen 2020 @ 12:56:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Buříš se?
:-)))) |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 20. srpen 2020 @ 12:56:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Buříš se?
:-)))) |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 20. srpen 2020 @ 14:36:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Určitě je to pobuřující. Daleko za hranou morálky.
Snad jsem ten stejný metr trefil, přeci jen s tímhle metrem nemám zkušenost.
Cizinec |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Vota v Čtvrtek, 20. srpen 2020 @ 14:41:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zrcadlo třetí ... |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 20. srpen 2020 @ 14:33:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Dobrý den, Akuzativ.
Děkuji za dotaz. Píšu obvykle v kontextu diskuze.
V tomto případě jsem odpovídal na dotaz diskutujícího "Proč Toníku, tu měříš každému jiným metrem?" a naměřil dotyčnému stejným metrem, jakým on naměřil druhým, abych lidem neměřil různým metrem.
Ten metr oka byl: "Myslela sis snad i ty sama na vašeho faráře a na to, že když bys mu vlezla do postele, tak budeš poroučet na faře i v kostele - a když on poznal, co jsi doopravdy zač a jak "čisté" jsou tvé úmysly, tak tě za všech funkcí okamžitě vyrazil?".
Hezký den Cizinec |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 20. srpen 2020 @ 14:45:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec ten příběh nějaké tvé dámy, o které mluvíš, tak ten neznám. Je však sprosté, jak tu útočíš na Oka. Přešel jsi od tvého náboženství k sexu? Odporné! |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 20. srpen 2020 @ 12:51:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec: Co se s tebou stalo?
Znásilňoval jsi snad s vaším panem farářem malé chlapečky v zákristii, že se s tebe stal takový hulvát a necita?
Myslivec: Ohohóó Cizinče, tak to bych nečekal, že mi budeš pytlačit v revíru. :-))) Mno.. Tak jsi dal ochutnat Okovi jeho vlastní medicínu, žel klesl jsi tím na jeho úroveň a tvá svatozářpohasne neboť na ní ulpí bláto, které není tvoje, ale je Okovo. Abys rozuměl, to cos nyní udělal, jsem zde dělal roky. Za mne však, je s tím konec. Předávám Ti štafetu made in jakohulvát. :-)))) Hezký den adjunkte
:-))))) |
]
Re: Omluv se Oko! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 20. srpen 2020 @ 12:17:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Člóóvěče, tak ty ses jenom tak jako by nic ptal? Ahmmm. Ptal ses takovou "běžnou" otázkou? Jako třeba ptát se ženy zda někomu lezla do postele aby z toho měla profit! Tak ty ses "JENOM" ptal.. Kolik je ti let? Náctiletý nejsi abys nevěděl, že takové otázky jsou hulvátské! Oko, pět let je to, a ty jsi stále nepoučitelný a stále obhajuješ to, co se obhájit nedá. Ty tvoje letité pokusy se z toho vylhat svalováním TVÉ! viny na Květku ukazují, že je "toho" nevyřešeného v tobě stále dost. Myslíš, že si s tímto poradí očistec? A co když se tam na druhé straně někdy dozvíš? "Očistec není, a nyní je již pozdě něco změnit, lidi na GS tě předem varovali, proč si je neposlechl"? Je to hnusné co jsi řekl Květě, ale mnohem, mnohem horší je jak se k tomuto problému stavíš. A to se netýká ostatních ale jenom tebe! Tvoje vyjadřování k urážce Květy je dlouhodobě antikřesťanské! Tvou vlastní vinu svaluješ na ženu kterou jsi pošpinil, Sám sebe presentuješ jako neviňátko. Žádné přiznání viny, žádná omluva, jenom další pomluvy a urážky. Takže Oko, žel ani po pěti letech u tebe nenastala žádná změna k lepšímu. A nyní něco ke tvému užívaní etalonu.
Oko, jakým metrem měříš slušnost sobě samému, a jakým metrem ostatním?
Oko, jakým metrem měříš sprostotu Martina a tvých stranických kolegů?
Oko, jakým metrem měříš katolíkům, a jakým nekatolíkům?
Oko, jakým metrem |
]
]
|
|
|
|