|
Právě je 591 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116795680 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zákon a jen zákon nebo Láska (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 17. září 2015 @ 08:26:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Jako křesťan jsi mne nepřesvědčil, ale jen potvrdil, že křesťanství je k ničemu. Bez citu s chudými sloužící boháčům. Vlastně zase jsem kousek blíže k tomu, že vše je jen komedie a víra je politika. Ano, ve mně je určitá averse k bohatým. Já netoužím mít tolik majetku jako oni, ale nevěřím, že ho získali poctivou cestou. Ty vlastně obhajuješ nepoctivost a tváříš se, jak tvůj Bůh je spravedlivý.
K čemu je víra? Každý si pomocí ní obhájí to svoje. Ty kapitalisty, války a sociální nerovnost je podle Tebe způsobena hříchem těch chudých…
Z Tvých slov a z Tvé víry je mi špatně. Je to asi opravdu podvod na lidech!!!!
Nevěříš Ty mne a já Tobě. Co jsem prožil, jsem prožil a o Tobě jsem psal to, co z Tebe čišelo. Ze mne zase čišelo to, co Ty, obdivovatel kapitalismu a kapitalistické svobody, nemáš rád.
Třídní nenávist a víra je k ničemu!!!
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zákon a jen zákon nebo Lá (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 18. září 2015 @ 14:25:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | No, Františku, tušil jsem, že tě nebude zajímat co žiji, ale budeš dál a dál vymýšlet další lži o mne. Myslím, že bys byl dobrým římským katolíkem.
Když lžeš jako když tiskne, tak ti samozřejmě nevěřím ani slovo. Určitě neobhajuju nepoctivost, jak drze a nestoudně píšeš.
Taky jsem tu nepsal to, co sis ty vymyslel o druhých: Jak můžeš napsat, že "Ty kapitalisty, války a sociální nerovnost je podle Tebe způsobena hříchem těch chudých"? To tě ani trochu klávesnice nebolí, psát takovéhle sprosťárny o chudých?? Ty něco říkej o soucitu s chudými, když jsi o chudých schopen vymyslet takovouhle sprosťárnu! Že se nestydíš! Řekl bys něco takového do očí někomu, kdo je chudý? To by sis asi netroufnul, když se k takovým pokleslostem odhodláváš v anonymní internetové diskuzi. Leda tak anonymně útočit a posmívat se věřícím všeho druhu.
Pročpak nanapíšeš, co tu bylo za američana, abychom se mohli podívat na jeho stránky nebo blog a přesvědčit se o tom, že to, co o něm píšeš, je pravda a nevymýšlíš si o něm nesmysly tak, jako to děláš o mně a o dalších zde?
Třídní nenávist a víra je k ničemu!!!
To určitě, Františku, potvrzuji. Tak proč je máš, když ti jsou k ničemu? Opusť je a budeš to mít vyřešeno.
Když něco nění k ničemu, je to lepší vyhodit, opustit to. Opusť třídní nenávist, přestaň lidi dělit na bohaté a chudé, na kapitalisty a socialisty a bude ti lépe a lidem okolo tebe taky. Opusť víru, která je k ničemu a nemění tvůj život, leda k nenávisti a ke lži a bude se ti dařit o kus lépe. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zákon a jen zákon neb (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 18. září 2015 @ 16:05:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty farizeji, najednou se zastáváš chudých? Najednou se Ti chudí hodí do krámu? Vždyť jsi jasně vyjadřoval, že jimi pohrdáš, že si za to mohou sami, že je to způsobeno jejich hříchem atd.??
No jo, typické kapitalistické myšlení, které zneužívá Boha.
Vidím kolik lidí dře za pár korun a jiní mají plno prachu za nic. Má se mi to líbit, jako Tobě s kapitalistickým myšlením?
Ten hnusný Amík bylo těsně po revoluci a nikdo ani neznal internet. Pozvali si ho letniční.
Žádný odkaz na něho nemám. Představuje náboženský americký hnus. Zabíjení bez pokání a hrdost na Ameriku.
Nemusíš mi věřit, já také takovým lidem jako Ty nevěřím.
Jak žiješ ? Nevím a tuším, že tak, jak asi tuším a jak se projevuješ. Přetvářka a přetvářka. Mám k tomu všemu, co jsem z duchovního hlediska poznal po roce 89, odpor. Ano, bohužel se na lidi kolem divám třídně, protože jsem zažil bídu.
To je zase moje životní zkušenost!!!!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zákon a jen zákon (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 18. září 2015 @ 17:07:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Vždyť jsi jasně vyjadřoval, že jimi pohrdáš, že si za to mohou sami, že je to způsobeno jejich hříchem atd.??
Františku, ty drzý lháři, že se nestydíš takhle o mne lhát! K čemu je ti tvoje víra? Jen pokrytectví, křivárna a svinstvo. Tvůj problém nejsou lidi okolo tebe, ale že jsi plný lži a ani se nestydíš je tahle psát do diskuze.
Typické smýšlení, které zneužívá Boha, jsou tvoje slaďoučké řečičky a pak takovéhle nestoudné lži o druhých v diskuzi. Klasický náboženský hnus, plný lží proti druhým. To jsi tu předváděl když se s tebou křesťané bavili o starém zákoně, totéž předvádíš v diskuzích s adventisty, stejné lži jsi používal vůči římským katolíkům a pokračuješ v tom i teď.
Projevuju se tak, že ti tvoje lži nesežeru a když budeš dál takhle sprostý, budu na tvé sprosté a nestoudné lhaní dál upozorňovat.
Jestli ty chceš mít hloupé myšlenky o tom, že chudí si mohou za svou chudobu svým hříchem, jestli chceš dělit lidi na kapitalisty a chudáky a chudáky pohrdat a být k nim bez citu a zneužívat je k tomu, co se ti zrovna hodí či cokoliv jiného, co tu ty ve tvých příspěvcích předvádíš, měj si to: Alespoň to ukazuje, co jsi ve skutečnosti zač, co v tobě je, když se ani nestydíš veřejně psát takové hrůzy. Ale pokud začneš přičítat tvé převrácené ideologické třídní myšlení mne, počítej s tím, že se znovu proti tvým lžím ozvu.
K tomu amíkovi: Nepotřebuju odkaz na jeho stránky, stačí mi jeho jméno, nebo církev, kde byl a čas, zeptám se tam a pokud si někdo vzpomene, najdu si ho. Místo neustálého omílání toho, co sis o něm vymyslel, napiš radši nějaká fakta. Jeho jméno, místo, církev. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zákon a jen z (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 18. září 2015 @ 18:13:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale, ale, copak celou tu dobu tady nevyzdvihuješ kapitalismus a bohaté? Vnímal jsem Tvoji pýchu, jak jsi lepší díky svému původu. Chudým jsi přisuzoval špatné vlastnosti. Přisuzoval jsi mne komunistické myšlení a nazýval komunistou. Když jsem kritizoval něco katolického pak, války a vraždění v Chorvatsku, a to je historická pravda. Když kritizuji adventisty, tak to, co je pravda. Když kritizuji mluvení jazyky, tak to, co jsem viděl a nebylo biblické. Když kritizuji zvěrstva ve SZ, tak to píšu tak, jak cítím a nepřetvařuji se. Já jsem si to prostě nenechal líbit to, co jsi vyjadřoval ke mně, protože v tom žádný Kristus nebyl a není. Spíše jen Tvůj kapitalistický pohled na svět. A s tím mám zkušenosti po roce 89. Jméno Amíka si nemohu pamatovat. Ono tam toho bylo mnohem více. Zážitek pro mne hrozný, protože to bylo stejné, jako když Satan se převleče za Krista. Nikdy jsem si nedovedl představit, že někdo takový půjde lidem povýšeným tónem s nádechem americké politiky zvěstovat evangelium. To byl pro mne duchovný hnus a totální zklamání z víry. Stejně tak jako další chování těchto lidí. Komedie, komedie. Dnes vím, že Krista spíše v lidech nenajdu.
Můj totální omyl. Je to prostě labyrint, kde Boha nenajdeš. Píšu pravdu, co jsem zažil.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zákon a j (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 18. září 2015 @ 19:21:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ale, ale, copak celou tu dobu tady nevyzdvihuješ kapitalismus a bohaté?
Leda tak v tvojí hlavě, Františku! Máš třídní pohled a tak se ti všechno převrací na třídy, i když tvoje uvažování a tvůj pohled na svět nesdílím a mám zcela jiný.
Já jsem křesťan, tak mám křesťanský pohled: Celou dobu tu vyzdvihuju Boží milost a požehnání, život s Bohem, důvěru Bohu, víru jeho slovu, poslušnost, spokojenost s tím, co člověk má, pracovitost, tvořivost, štědrost, přejícnost, odpovědnost, svobodu a z toho vyplývající bohatství.
Vnímal jsem Tvoji pýchu, jak jsi lepší díky svému původu.
No, to jsem si všimnul, že máš takto křivý pohled na svět! Vnímal jsi něco, co je jen a jen v tobě a se mnou nemá nic společného. Přisuzuješ mi omylem tvůj pohled na svět.
Rozhodně si nemyslím, že jsem lepší díky svému původu. To je jen a jen tvůj způsob uvažování. To, že mne rodiče vychovali v pracovitosti, v tom, že se má člověk spokojit s tím, co má a "nekoukat vysoko", že člověk nemá závidět druhým neznamená, že bych se nějak cítil lepším. Zase v jiných věcech mne vychovali špatně, učili mne uctívat modly, spoléhat na materie, všelijaké pověry...
Chudým jsi přisuzoval špatné vlastnosti.
Kde, prosím tě? Co si to vymýšlíš o mne za hlouposti???
Přisuzoval jsi mne komunistické myšlení a nazýval komunistou.
Za to, že jsem tě nazval komunistou se Františku omlouvám. V9m, že jsi fakticky nebyl v KSČ.
CHválil jsi komunisty, jejich krádeže a schvaloval je, posmíváš se věřícím a říkáš, že víra je k ničemu, píšeš, že křesťani milují vraždy, závidíš bohatým a máš třídní podhhle na svět, bohatí vs chudí a tak podobně. Je to tak?
Tak stejně jako ty se chovali komunisté.
Já jsem si to prostě nenechal líbit to, co jsi vyjadřoval ke mně, protože v tom žádný Kristus nebyl a není.
A co přesně myslíš, Františku? V čem jsem se k tobě vyjádřil špatně?
S tím amíkem: Nebylo to s ním jako se mnou? Že si o mne vymýšlíš takové nesmysly jako že jsem tu psal něco špatného o chudých, že jimi pohrdám, že obhajuju nepoctivost, války... Nevymyslel sis s tím amíkem taky to, že rád zabíjel a nečinil pokání? Jednoduše ten amík říkal úplně něco jiného, než ty sis pak svým pohledem na svět přeložil. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zákon (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 19. září 2015 @ 09:42:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já jsem křesťan, tak mám křesťanský pohled: Celou dobu tu vyzdvihuju Boží milost a požehnání, život s Bohem, důvěru Bohu, víru jeho slovu, poslušnost, spokojenost s tím, co člověk má, pracovitost, tvořivost, štědrost, přejícnost, odpovědnost, svobodu a z toho vyplývající bohatství.
Tak toho jsem si bohužel moc nevšimnul. Nějak jsem tohle z Tebe moc necítil. Stejně jako u lidí, kteří se hrdě hlásí ke křesťanství. Ono něco jiného je slyšet něco jiného vidět na vlastní oči. Zatím vím jen to, že vše se dá nahrát jako na divadle. Což, jsme lidé chybující a nejhorší je, když nejsme upřímní. Tebe osobně neznám a pouze vnímám to, co píšeš. Jistě, že mi byli komunisté sympatičtí, protože jsem bohaté nenáviděl. Měli majetky většinou nepoctivým způsobem. Neříkej mi, že takový Bakala a jiní mají majetek z dřiny a poctivě. A to není nic proti Západu, kde právě tito boháči financuji mafie a války. To je požehnané ?? To je to, co chce Bůh a s čím sympatizuje? Taková víra, která nutí k slepé poslušnosti a držet pusu, je k ničemu. To nemusel Hus ani kritizovat církev za její způsob života. Tady náboženství slouží bohatým udržet v poslušnosti ty chudé a vykořisťované, proto ho právě ti bohatí tak chválí a kritizují vše komunistické. Tvá slova, které jsi psal, mi proto připadají falešná a spíše jde o politiku než víru v Boha. Ano, mám třídní pohled, bohužel. Proč by měl být překážkou víry v Boha a nepoctivě získaný majetek bohatých překážkou není ? Ten Amík byl tehdy realitou a ukázkou kapitalistické přetvářky. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 19. září 2015 @ 12:35:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tak toho jsem si bohužel moc nevšimnul. Nějak jsem tohle z Tebe moc necítil.
No, protože "cítíš" jenom to, co se ti hodí do krámu a co jsem vůbec nepsal, nežiji a neuvažuji tak, ale uvažuješ tak ty.
Tak znovu, ať si toho všimneš, Františku: Vyzdvihuju Boží milost a požehnání, život s Bohem, důvěru Bohu, víru jeho slovu, poslušnost, spokojenost s tím, co člověk má, pracovitost, tvořivost, štědrost, přejícnost, odpovědnost, svobodu a z toho vyplývající bohatství. Taky vyzdvihuju pokání, což je pro mne Boží dar, Boží dotek, změna smýšlení, změna životního postoje od hříchu k Bohu. Taky vyzdvihuju poddání se Bohu, to, že Ježíš je Pán a že je dobré dát mu život. To všechno zachraňuje od bídy hříchu a přináší požehnání.
I tebe, kdybys přišel v mládí mezi křesťany, tak by tě vedli k tomu, abys byl spokojený s tím, co máš a nezáviděl těm, co mají více, tak jako vedeme každého člověka. Ne kvůli druhým a bohatým, aby tě jako chudého urdželi v poslušnosti, ale kvůli tobě, abys neměl v šedesáti letech život zničený rozčarováním, závistí, hořkostí, nenávisí a zlobou.
Což, jsme lidé chybující a nejhorší je, když nejsme upřímní. Tebe osobně neznám a pouze vnímám to, co píšeš.
Myslíš, že jsem k tobě neupřímný? Nebo že jsem k tobě v něčem lhal? Proč?
Vždyť ti narovinu napíšu, co si myslím. Nepochlebuju ti jako jiní zde.
Jistě, že mi byli komunisté sympatičtí, protože jsem bohaté nenáviděl.
No a to ti zůstalo dodnes. Nebo ne? Nic jiného nepíšu. Jen to, že v mnoha věcech uvažuješ stejně, jako komunisti a nevím, v čem bys uvažoval jinak, než komunisti.
Měli majetky většinou nepoctivým způsobem.
A na to jsi přišel jak, Františku? Od komunistů? Nebo z médií, tedy hyen, které jsou nejvíce živi z neštěstí a tragédií lidí a ze hříchu?
Nebo ze skutečné reality, ze skutečnosti, že bys zna třeba osobně 50 bohatých lidí a věděl o nich, jak přišli k majetku?
A to není nic proti Západu, kde právě tito boháči financuji mafie a války. To je požehnané ?? To je to, co chce Bůh a s čím sympatizuje?
Komunistický ideologický třídní pohled na svět není požehnaný, ale prokletý. Ničí ti život, nutí tě "cítit" věci, které chceš cítit a vidět to, co chceš vidět.
Války, mafie a podobné věci nejsou požehnané. Bůh je nechce a nařizuje všem lidem, aby všude činili pokání. Někteří lidi ho poslechnou a jiní mají od Boha "svobodu" hřešit.
Na západě nejsou jen bohatí co podporují války (ostatně, války stejně tak podporují chudí), ale také tam jsou bohatí, kteří rozdávají třeba půlku svého majetku na dobročinné účely, pro země, které jsou chudé a které si to vůbec "nezaslouží". Ostatně: Stejně tak jako na východě. V tom se západ a východ neliší. Liší se jen v množství bohatých a chudých a v tom, co je považováno za chudobu a co za bohatství, protože "chudí" na západě jsou o pořádný kus bohatší, než "bohatí" na východě.
Taková víra, která nutí k slepé poslušnosti a držet pusu, je k ničemu. To nemusel Hus ani kritizovat církev za její způsob života. Tady náboženství slouží bohatým udržet v poslušnosti ty chudé a vykořisťované, proto ho právě ti bohatí tak chválí a kritizují vše komunistické.
To máš od komunistů hezky naučené. Ano, náboženství je takové, je jedno, jestli je to náboženství Královny nebo komunismus, obě mají stejný účel. Hus mohl kritizovat leda tak sám sebe za to, že podporoval a rozvíjel to, co sám kritizoval. A chtěl to podporovat a udržet i nadále
Vždyť i komunisti a socialisti měli své kritiky a požírali sami sebe: Podívej se na Trockého, Horákovou, Slánského, ...
Ano, mám třídní pohled, bohužel. Proč by měl být překážkou víry v Boha a nepoctivě získaný majetek bohatých překážkou není ?
To už neplatí? Už je to jinak?
Ono to tak ale není, že by třídní nenávist byla úplně k ničemu. Třídní nenávist je ke zlému. Třídní nenávist ti zatemňuje pohled na svět. Zkresluje ti tu základní informaci, že problém člověka není v chudobě nebo bohatství, ale ve hříchu a ve vztahu k Bohu. To je potřeba řešit. Chudoba nebo bohastsví je pak už jen výsledek toho vztahu, ne naopak.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Neděle, 20. září 2015 @ 18:12:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tondo, odpovíš mi na mou otázku z pátku? Mě by opravdu moc zajímala Tvá odpověď. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Neděle, 20. září 2015 @ 18:16:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Třídní nenávist je ke zlému. Třídní nenávist ti zatemňuje pohled na svět. Zkresluje ti tu základní informaci, že problém člověka není v chudobě nebo bohatství, ale ve hříchu a ve vztahu k Bohu.
Nenávist není nikdy dobrá, ale co když je způsobena zcela oprávněně? Co když právě nenávidím hřích u těch bohatých, co nevyplatí svým otrokům či zaměstnancům, co si zaslouží? A jak to má člověk řešit? Sklopit hlavu a trpět? Tady je vidět, jaký prospěch mají bohatí kapitalisté z víry svých zaměstnanců.
I tebe, kdybys přišel v mládí mezi křesťany, tak by tě vedli k tomu, abys byl spokojený s tím, co máš a nezáviděl těm, co mají více, tak jako vedeme každého člověka. Ne kvůli druhým a bohatým, aby tě jako chudého urdželi v poslušnosti, ale kvůli tobě, abys neměl v šedesáti letech život zničený rozčarováním, závistí, hořkostí, nenávisí a zlobou.
Ale, vždyť jsem mezi křesťany žil. Já nemám život zničený, pouze jsem člověk, který nezavrtal hlavu do písku jako pštros a tváří se , že nic nevidí. Mám pocit, že se takto mnozí věřící chovají. Neslyšet a nevidět. Jistě, že takoví lidé se vám hodí. To je stejné, jako když dnes v západní Evropě vítají uprchlíky a zavírají oči před realitou islámu. Za Hitlera se dělo totéž. Zavíraly se oči před jedním fanatikem a psychopatem a jak to skončilo. Asi se řídili biblickým, že vrchnost je od Boha a zapomněli, že ta vrchnost není v souladu s Ježíšem. A pak je plno lidí zklamaných jako já. Ostatně tak to bylo i v době Komenského a je stále. Možná jsi upřímný a je to Tvůj přístup. Osobně Tě neznám a z příspěvků neumím poznat možná správně stejně jako Ty mne. Kdybych měl život zničený zlobou, hořkostí, nenávistí, zlobou, tak by mne to přece okolí mělo dát nějak najevo. Zatím se ke mně dost lidí hlásí a mají sympatie. Jistě je to tím, že třeba mne znají z toho, jak jsem žil a žiju. Nikoho ve svém okolí neprovokuji a neurážím a s každým rád promluvím. Když se to hodí, stočím rozhovor i k víře, ale většina lidí nemá ani zájem krom z mála těch, co prožívají nějaké utrpení. Zjistím, že také věří a jsou rádi, že věřím také. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 20. září 2015 @ 21:48:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Nenávist není nikdy dobrá, ale co když je způsobena zcela oprávněně? Co když právě nenávidím hřích u těch bohatých, co nevyplatí svým otrokům či zaměstnancům, co si zaslouží?
Pokud zaměstnavatel porušuje pracovní smlouvu a nevyplatí co si zaměstnacec zaslouží, je v normálním státě možnost se se zaměstnavatelem soudit a jít pracovat kamkoliv jinam, k zaměstnavateli, který dodržuje slovo a smlouvy. V ČR je na většině míst zaměstnavatelů, kteří nevyplácejí poctivě výplatu, velmi malý zlomek a zaměstnanec má možnost kdykoliv odejít a o výplatu se u starého zaměstnavatele soudit. Na západě - kde mělo křesťanství větší vliv - je poměr nepoctivých zaměstnavatelů ještě mnohokrát menší. Samozřejmě jsou místa, kde je situace horší - to jsou třeba bývalé sudety, kde je prokletí z krádeží komunismu největší a kde lidé trpí nejvíce. Tam často nezbývá, než se odstěhovat jinam.
Nebo se obrátit k Bohu.
A jak to má člověk řešit? Sklopit hlavu a trpět? Tady je vidět, jaký prospěch mají bohatí kapitalisté z víry svých zaměstnanců.
To je jednoduchý, Františku. Pokud není zaměstnanec spokojený, může jít pracovat jinam, nebo si založit vlastní firmu a dělat to lépe a poctivěji, než jeho zaměstnavatel. Pokud teda nežije v komunismu nebo jiné formě totality, ale žije ve svobodné společnosti. V komunismu je vykořisťování lidsky neřešitelné a člověk se musí s nespravedlností vykořisťovatelů smířit a mlčet, nebo utéct někam, kde je to spravedlivější, což je až za hranice, často nekolikery hranice.
Neslyšet a nevidět. Jistě, že takoví lidé se vám hodí.
Františku, podle tebe a tvého způsobu uvažování neposuzuj druhé. Nevymýšlej si o mne zbytečně nesmysly, víš, že s takovou u mne nepochodíš.
Ještě bych se rád zeptal: Jak se stalo, že tvoje žena rozmnožovala adventistickou literaturu, když byla katolička? To mi nějak nesedí. To byla nějaká práce, kterou dělala? Nebo jste se v životě nějak částečně dali k adventistům?
Ještě k adventistům a tématu
Před asi půlrokem jsme u nás měli jednoho takového člověka, který byl u adventistů docela celebrita a dělal staršího nějakého sboru, ale pak, už před mnoha lety, přijal Pána Ježíše. Hodně vyprávěl o životě s Ježíšem, ale něco málo zmínil právě i o adventistech a o tom, co se děje, když nějaký adventista přijme Ježíše, jaké věci řeší, čemu musí čelit, a jak se k němu chovají jeho bývalí "bratři". Je to hodně podobné, jako když přijme Pána Ježíše římský katolík, ten člověk zažil zhruba to, co my. I když to vím, tak nebudu odsuzovat každého římského katolíka nebo každého adventistu stejně. To, že se zajímám o skutečnou víru a skutečný život jednotlivých lidí a neodsuzuju je hned za to, že jsou katolíci nebo adventisti, neznamená, že bych strkal hlavu do písku. Z mého pohledu je to naopak: Hlavu do písku bych strkal ve chvíli, kdybych si nějakou jednu zkušenost zideologizoval a pak se na všechny lidi (adventisty, kapitalisty, komunisty, římské katolíky či kohokoliv dalšího) díval stejně.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 21. září 2015 @ 08:13:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nic nerozmnožovala. Oba jsme svého času byli ovlivnění EGW a v době totality opisovali její knihy na stroji přes průklepák pro svoji potřebu.. Víc nic. Byli jsme naivní než pochopili, o co jde. A jinde je to stejné. Získat ovečku a pak ovládat.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zákon (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 20. září 2015 @ 18:16:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ahoj Františku.
Tehdy to bude s nebeským královstvím jako s člověkem, který se chystal odcestovat: zavolal své otroky a svěřil jim svůj majetek.
Jednomu dal třicet milionů korun, druhému dvanáct, třetímu šest, každému podle jeho schopností, a ihned odcestoval.
Ten, který přijal třicet milionů, šel a vložil je do obchodu, a získal dalších třicet. Stejně i ten, který dostal dvanáct, získal jiných dvanáct. Ale ten, který dostal šest, odešel, vykopal v zemi jámu a ukryl peníze svého pána.
Po dlouhé době pak přišel pán oněch otroků a začal s nimi účtovat. Přistoupil ten, který dostal třicet milionů, přinesl jiných třicet a řekl: ‚Pane, třicet milionů jsi mi svěřil; hle, jiných třicet jsem jimi získal.‘ Jeho pán mu řekl: ‚Dobře, otroku dobrý a věrný, byl jsi věrný nad málem, ustanovím tě nad mnohým; vejdi v radost svého pána.‘
Přistoupil také ten, který dostal dvanát milionů a řekl: ‚Pane, dvanát milionů jsi mi svěřil; hle, jiných dvanát milionů jsem získal.‘ Jeho pán mu řekl: ‚Dobře, otroku dobrý a věrný, byl jsi věrný nad málem, ustanovím tě nad mnohým; vejdi v radost svého pána.‘
Přistoupil pak i ten, který dostal šest milionů, a řekl: ‚Pane, poznal jsem, že jsi tvrdý člověk; sklízíš, kde jsi nezasel, a shromažďuješ, kde jsi nerozsypal. Dostal jsem strach, odešel jsem a ukryl těch šest milionů v zemi. Hle, zde máš, co je tvoje.‘
Jeho pán mu odpověděl: ‚Zlý a lenivý otroku, věděl jsi, že sklízím, kde jsem nezasel, a shromažďuji, kde jsem nerozsypal? Měl jsi tedy mé peníze dát směnárníkům, a já bych si po návratu vzal, co je moje, i s úrokem. Vezměte tedy od něho těch šest milionů a dejte tomu, který má šedesát milionů! Neboť každému, kdo má, bude dáno a bude mít hojnost. Tomu, kdo nemá, však bude odňato i to, co má. A toho neužitečného otroka vyhoďte do nejzazší temnoty. Tam bude pláč a skřípění zubů.‘
Ten jeden služebník "ze svého pohledu" viděl to, že ten "pán je tvrdý, že sklízí, kde nezasel, shromažďuje kde nerozsypal". A ze svého pohledu sebe viděl tak, že "dostal strach". A tak se mu opravdu stalo to, co ze svého pohledu viděl.
Hospodin mě odměnil podle mé spravedlnosti, podle čistoty mých rukou před jeho zrakem. S věrným jednáš věrně, s člověkem bezúhonným bezúhonně. Čistému se jevíš čistě a se zvráceným jednáš převráceně.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 21. září 2015 @ 11:42:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslíš, že ten příběh neznám? Ano, ukazuje, že každému z lidí dal Bůh určité bohatství a to nejsou jen peníze, ale i naše schopnosti, zdraví a vše, co tvoří život. Proč jsme to dostali? Abychom to používali. Právě tím používáním se může i rozrůst. Když nejsme líní a cvičíme naše schopnosti, pak dosáhneme i určité dokonalosti. Velkým nebezpečím je lenost a pohodlnost. A jistě musí být k tomu i určité podmínky. I to často Bůh zařídí. Ten poslední v příběhu byl líný a žil si ze dne na den, neriskoval, nesnažil se, ale nesmyslně si myslel, že je lepší nic nedělat, do ničeho se nemíchat. Byl nečinný. Žil ve strachu, aby nic nezkazil. Neuvědomoval si, že Pán na něm chce práci, aby přemýšlel a dělal něco pro Pána…. Proto mu vytýká „ Ty lenochu..“
A jakou práci? Svěřil jim majetek, aby s ním dobře hospodařili. Dobře hospodařit znamená majetek rozšířit a dělat pánu radost. Ti lidé byli jen nájemníci, kterým dočasně Pán svěřil kus svého majetku. Tak jsme na tom i my. I nám Bůh leccos svěřil. A jak se chovat ??
A co děláme my a svět??? Co dělají lidé jako nájemníci Země?? Ještě je to jedna skupina, která svěřený majetek ničí .
A co jsi chtěl vyjádřit tím vůči mně???
Hospodin mě odměnil podle mé spravedlnosti, podle čistoty mých rukou před jeho zrakem. S věrným jednáš věrně, s člověkem bezúhonným bezúhonně. Čistému se jevíš čistě a se zvráceným jednáš převráceně.
Jak mohou být čisté ruce člověka, který vraždí? Nechápu, nechápu ….To je podobné jako ten vraždící Amík.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 21. září 2015 @ 19:19:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Myslím, Františku, že ten příběh znáš, proto jsem ti ho uvedl.
A co jsi chtěl vyjádřit tím vůči mně???
Chtěl jsem vědět, jestli ti rozhodnutí toho kapitalisty z podobenství, které říkal Pán Ježíš, připadá spravedlivé. jestli se svými otroky naložil správně, když nezaplatil tomu člověku, co jeho miliony zakopal a celou dobu hlídal.
Jak mohou být čisté ruce člověka, který vraždí? Nechápu, nechápu ….To je podobné jako ten vraždící Amík. To jsem si myslel, že nepochopíš, Františku.
To Boží slovo není složité: Protože jsi převrácený člověk, celý svět vidíš převráceně a i to, co Bůh dělá se ti jeví převráceně. Dobro máš za zlo a zlo máš za dobro. Proto nenávidíš svobodu, bohatství, proto protěžuješ závist a chudobu. Proto nesnášíš lidi, kteří věří Bohu a víra je pro tebe podvod: Posuzuješ věci podle toho, co jsi sám celý život žil. Proto ti tolik vadí, když někdo z úcty k Bohu dodržuje Boží přikázání a máš potřebu na takové lidi útočit.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 21. září 2015 @ 19:40:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dodržuje Boží přikázání jako David? Jako kapitalista, který okrádá dělníky a zaměstnance? Nemáš naopak Ty všechno převrácené? Takže války jsou podle Tebe dobro od Boha? Pak se Ti kapitalismus musí líbit. Podobenství, které uvedl Pán Ježíš se nevztahuje na kapitalisty. To má jiný význam, který asi nechápeš zase Ty. Já protěžuji chudobu? Tu protěžuješ Ty oslavou kapitalistů?? Jistě nemějte závist a držte hubu!!! Pán Bůh tuhle nespravedlnost přece chce, tak se mu do toho nesmíte plést!! Nepřevrácený člověk je ten, který se vším souhlasí a drží hubu. Nyní je móda držet hubu vůči kapitalistům a USA?? Ty, že nemáš nenávist? Jsi plný náboženské nenávisti jako ten Amík, který vraždí a je na to hrdý, protože uvěřil v Krista. To je ta obrácenost správným směrem??? Myslíš si, jak jsi dokonalý a Kristův ??? Tak si to mysli!!! Ten Amík so to také myslel a dával nám najevo i svoje politické názory. Hold letniční církev!!!! |
]
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zákon a jen zákon nebo Láska (Skóre: 1) Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pátek, 18. září 2015 @ 16:18:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Majetek a peníze nekazí charakter (stejně jako ho nekazí chudoba a nedostatek), ale zjevují, jaký charakter má člověk. Velké množství majetku to pak zjevuje velmi, stejně jako velká chudoba a nedostatek či jiné podobné extrémní situace.
Tondo, docela by mě zajímalo, jak se díváš na modlitbu z Přísloví 30,7-9. Podle toho co říkáš, jestli Tě dobře chápu, tak se ten člověk modlí za to, aby se v extrémních situacích nezjevil v pravdě jeho charakter. To by byla dost zvláštní modlitba u člověka, který ví, že Bůh o něm ví jaký má charakter. Podle mě ta modlitba vypovídá o tom, že extrémní situace člověk nemusí unést a může padnout hlouběji než byl. Podle mě není charakter člověka neměnná věc. |
| NadřazenýNedávej mi chudobu ani bohatství - Re: Zákon a jen zákon nebo Lá (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 20. září 2015 @ 20:09:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | AHoj Karle.
Předpokládám, že myslíš toto slovo: " Nedávej mi chudobu ani bohatství, z aopatřuj mě pokrmem určeným pro mě. Jinak bych se mohl přesytit, zapřít tě a říct: Kdo je Hospodin? Anebo bych mohl zchudnout, krást a zneuctít jméno svého Boha.", která jsou před tím uvozená takto: " Vždyť jsem tupější nežli kterýkoliv člověk, nemám lidskou rozumnost, nenaučil jsem se moudrosti ani nemám poznání Svatého."?
Podle mne ta modlitba vyjadřuje zhruba to, co píšu. Nerozumím tomu tak, že by se ten člověk bál, že se v pravdě zjeví jeho charakter (takovou věc možná ani nevěděl). Rozumím tomu tak, že ten člověk moc dobře ví, co má v srdci, má alespoň trochu rozumu na to, aby předpokládal co by se stalo v nějaké extrémní situaci a fakticky se nechce do těch situací dostat, bojí se těch situací, nechce je zažít, proto se takto modlí.
Také bych řekl, že charakter člověka není neměnná věc a že pokud člověk hřeší, propadá se hlouběji a hlouběji. A člověk, který je neznovuzrozený, není úplně oklamaný hříchem a zbyl mu kousek rozumu to samozřejmě ví, rozpoznává, jako autor těch přísloví.
V nové smlouvě se situace dost změnila: Zapoměl bys na Boha, kdybys byl bohatý? Začal bys krást, kdybys byl chudý? Je blízko tvého srdce postoj "nedávej mi chudobu ani bohatství, aby ..."? Nebo je ti bližší postoj: "I když budu chudý, nebo bohatý, tak stejně budu žít život pro Boha"?
Mně osobně jsou o dost bližší jiná slova písma a vyjadřují mnohem více to, co znám z Nové smlouvy: " Umím se uskromnit a umím mít i nadbytek. Do všeho jsem zasvěcen: být sytý i hladový, mít nadbytek i nedostatek. Všecko mohu v Tom, který mne posiluje." Zažil jsem "nemít nic" a "být bohatý" (na naše poměry) i "něco mezi tím" a Bůh mne ve všech těch situacích podržel stejně. Věděl jsem před lety jako čerstvý křesťan že se jich nemusím bát a vím to o tovíce dnes po letech zkušeností.
Nebo klasiká modlitba proroka Abakuka: " I kdyby fíkovník nerozkvetl a na révě nebyla úroda, selhal výnos olivy a pole nevydala potravu, z ohrady zmizel brav a ve stájích nebyl skot, já se budu radovat v Hospodinu, budu jásat v Bohu, který mě zachraňuje. Panovník Hospodin je má síla, činí mé nohy podobné laním, dává mi kráčet po návrších."
|
]
Nedávej mi chudobu ani bohatství - Re: Zákon a jen zákon nebo Lá (Skóre: 1) Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Neděle, 20. září 2015 @ 21:57:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Díky, Tondo, za odpověď. Vidím to stejně, co se týče věřícího člověka. Ale přeci jen je třeba si uvědomit, kdy to ap. Pavel napsal. V době, kdy už ho Pán vyslal do apoštolské služby a to už byl Pánem hodně zbudovaný a mohl být vzorem ostatním. Takoví nejsou všichni křesťané a už vůbec ne mladí ve víře. Poznal jsem několik křesťanů, kteří sešli z cesty kvůli penězům, slávě, nebo kvůli tomu, že Bůh nenaplnil jejich představy. Ale já jsem se ptal kvůli tomuto Tvému výroku: Majetek a peníze nekazí charakter (stejně jako ho nekazí chudoba a nedostatek), ale zjevují, jaký charakter má člověk. Velké množství majetku to pak zjevuje velmi, stejně jako velká chudoba a nedostatek či jiné podobné extrémní situace.
Podle mého to nekoresponduje s tím, co píšeš v odpovědi. Píšeš:Také bych řekl, že charakter člověka není neměnná věc a že pokud člověk hřeší, propadá se hlouběji a hlouběji. A člověk, který je neznovuzrozený, není úplně oklamaný hříchem a zbyl mu kousek rozumu to samozřejmě ví, rozpoznává, jako autor těch přísloví.
Vysvětli mi, jak neznovuzrozený člověk může vědět přesně co je v jeho srdci, skrývat to před Bohem a přitom se k němu modlit, aby se nedostal do pokušení, o kterém ví, že by ho neustál a odhalilo by to, co je v jeho srdci.
říkáš, ta modlitba je před tím uvozena slovy:Vždyť jsem tupější nežli kterýkoliv člověk, nemám lidskou rozumnost, nenaučil jsem se moudrosti ani nemám poznání Svatého."? Jenže ten samý člověk pokračuje: Každá Boží řeč je přečištěná, on je štítem těm, kteří mají u něj útočiště. Tondo, může tohle říkat člověk, který nezná Boha? A když zná Boha, tak se přece nebude modlit aby ve zkoušce nebyl zjeven jeho charakter. Zkoušky jsou od toho, aby právě zjevovaly náš charakter. Podle mě se modlí proto, že ví, že některé situace by ještě neustál. |
]
Nedávej mi chudobu ani bohatství - Re: Zákon a jen zákon nebo Lá (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 21. září 2015 @ 00:25:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Poznal jsem několik křesťanů, kteří sešli z cesty kvůli penězům, slávě, nebo kvůli tomu, že Bůh nenaplnil jejich představy.
Já jsem poznal pár lidí, kteří bloudili kvůli lásce k penězům a protože se za nimi pachtili. Někteří z nich byli bohatí, ale naprostá většina z nich byla chudá (tedy na české poměry chudá) a někteří byli něco mezi tím. S množstvím peněz, které měli, jsem si nevšiml že by to souviselo, protože stejně tak znám bohaté, chudé i "mezi tím" lidi, kteří nezbloudili.
Znám taky lidi, kteří kvůli Pánu přišli o vše či o mnoho majetku a znám lidi, kteří kvůli Pánu dost zbohatli a nijak kvůli tomu nesešli z cesty. Naopak: Bylo to něco, co utužilo jejich víru, co jim pomohlo více důvěřovat Bohu.
Pokud jsou nějací lidé co "Bůh nenaplnil jejich představy" tak to pro mne vůbec nic nevypovídá o bohatství, chudobě či situaci, která byla okolo těch lidí, ale vypovídá to pro mne o tom, co měli ti lidi uvnitř, co měli uložené v srdci.
Na začátku měli v srdci položený naprosto blbý základ.
Co to je, prosímtě, za "křesťanství" a "křesťany", když "Bůh nenaplnil jejich představy"? Na čem asi tak stálo jejich "křesťanství"?
Snad je to tím, že "být bohatý, mít hodně peněz" nebo "být chudý, mít málo peněz" pro mne není rovnítko ke stavu "hřešit" či "činit hřích"?
Charakter a život obecně tedy - podle mne - nekazí chudoba nebo bohatství (podmínky člověka), ale hřích, který je v srdci člověka a jeho otroctví + lidé, kteří s tím souvisí. Podmínky, ve kterých člověk žije, umocňují nebo mírní následky hříchu.
Myslím, že neznovuzrozený člověk těžko dokáže skrývat před Bohem to, co má v srdci. Jak by to mohl udělat?
Pokud člověk ví, co je v jeho srdci a má zhruba představu co by to s ním udělalo kdyby byl třeba chudý (to není tak težké odhadnou i rozumem), tak mi přijde logické se modlit aby se do toho stavu nedostal. Když jsem ještě nebyl křesťanem, modlil jsem se podobně, abych se nedostal do některých situací, u kterých jsem odhadl, jak by dopadly.
Extrémní situace obecně (nejen extrémní chudoba či bohatství) jsou něco jako lis na ovoce: Vyteče, co je uvniř. U někoho život, vděčnost, chvála a dík, u jiného hřích, rouhání a bezbožnost.
Určitě. Proč by člověk, který nezná Boha, nemohl o Bohu něco vědět? Já jsem o Bohu věděl mnoho informací, když jsem ještě Boha vůbec neznal a dost z těch informací bylo pravdivých. I tady jsou lidi, kteří Boha ještě neznají, ale o Bohu vědí dost informací.
No, pokud jsou zkoušky od toho, aby zjevovaly charakter člověka, tak udělat někoho hodně bohatým nebo hodně chudým je dobrá zkouška ;-)
A ten člověk v přísloví se, pokud vím, nemodlil "aby nebyl zjeven jeho charakter", ale "aby se nedostal do určité situace".
Tak tomu rozumím také. Jen je otázka, jestli "ještě" - jestli by byla nějaká chvíle, kdy by ty situace ustál. |
]
]
Nedávej mi chudobu ani bohatství - Re: Zákon a jen zákon nebo Lá (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 21. září 2015 @ 16:13:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Uvěřil jsem na evangelizaci, pořádané Vodou života a později se stal členem nejprve Vody a pak Slova života a Saša byl můj první pastor. Jasně, že jsem tehdy nepoznal, že se kážou bludy a lži, ale mohu vydat Pánu Ježíši svědectví, že mě v tom nenechal a postupně mi dával poznávat sebe sama a zjevoval mi skrze Ducha pravdu o sobě, o církvi a nakonec mne ze Slova života jako z ovčince (jednoho z mnoha) vyvedl do svého jednoho stáda - Těla Kristova a jeho vyjádření v místě, kde žiju, tzn. do místní církve, kterou službou bratří z jiných zemí v městě, kde bydlím založil. Byla to cesta, byl to proces růstu v životě, proměny a dospívání, které vyústily v to, nejlepší, co mě mohlo potkat a jsem za to Pánu velmi vděčný, protože si už dnes neumím představit, že by to mohlo být jinak. Chvála Pánu. |
]
Nedávej mi chudobu ani bohatství - Re: Zákon a jen zákon nebo Lá (Skóre: 1) Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pondělí, 21. září 2015 @ 19:08:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Neuvěřil jsem na evangelizaci Vody života, ale prožil jsem podobný příběh a Voda života v tom také hrála roli. Téměř všichni z mého okolí, kteří jim uvěřili, jsou dnes ve světě a nebo v okultizmu. Měl jsem totiž lepší základ z jiné církve než oni a nesežral jsem jim to. Jen si Willy nemyslím, že by Pánova obnova byla tou jedinou pravou místní církví. Místní církev tvoří všichni znovuzrození křesťané kteří tam žijí, i když se všichni neschází v jednom sboru, nebo domě. |
]
Nedávej mi chudobu ani bohatství - Re: Zákon a jen zákon nebo Lá (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 21. září 2015 @ 19:27:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jen si Willy nemyslím, že by Pánova obnova byla tou jedinou pravou místní církví. Místní církev tvoří všichni znovuzrození křesťané kteří tam žijí, i když se všichni neschází v jednom sboru, nebo domě.
Karlě, Pánova obnova není církev, ale to co ta slova říkají, tj. Pánova obnova - obnova Církve coby (skutečnosti) Těla Kristova, vyjádřeného na všech místech a především obnova kněžství pro Boží stavbu. Je to přesně, jak jsi napsal: místní církev tvoří všichni znovuzrození věřící v Krista v dané lokalitě, i když se dnes nescházejí na jednom místě. My v Pánově obnově přijímáme všechny věřící v Krista, ale nepřijímáme všechny služby. Věříme, že služba v Pánově obnově je službou věku, která přivede Pána Ježíše zpět, neboť ve svém důsledku znamená přípravu nevěsty Kristovy a tím urychlení Pánova příchodu. |
]
Nedávej mi chudobu ani bohatství - Re: Zákon a jen zákon nebo Lá (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 21. září 2015 @ 19:37:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | V čem je přesně můj pohled na svět zjednodušený?
Když řeknu, že člověk, kterému "Bůh nenaplnil jeho představy" a jehož "život" je založený na touze po majetku či nějakém falešném učení, není křesťan, tak je to zjednodušený pohled na svět?
Když řeknu, že za sejitím z cesty je hřích člověka, a že pokud hřích člověka není, tak okolnosti nemají šanci, tak je to zjednodušený pohled na svět?
No, já bych řekl, že ano. Od čeho má křesťan toho nového ducha, to nové srdce? Vždyť se tady o tom celou dobu bavíme! Pokud by nedokázal rozlišovat a nebyl by na světě živý Bůh, který by ho vedl, tak by byli všichni docela ztraceni, protože vždycky se najde něco/někdo, na co člověk narazí, dříve nebo později.
|
]
Nedávej mi chudobu ani bohatství - Re: Zákon a jen zákon nebo Lá (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 21. září 2015 @ 21:28:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bludů je mnoho a kolik
lidí naletí na sekty? Touha po majetku? Copak je hřích toužit po životě, abych
měl vlastní byt a děti mohly vystudovat?
Když člověk žil v bídě, tak si má na bídu zvyknout? Tak je hřích, že touží
po slušném životě? Tak si nesmí zauvažovat, že je nespravedlivé, že ten či ten
má mnohem víc a přitom víc nepracuje, ale okrádá jiné? Jak to, že velkostatkář,
který jen nadával na komunisty a vykořisťoval čeledíny a děvečky a měl spoustu polí, lesa, dobytka a budov? Nadával na komunisty, ale ty mu nechali barák
i s párem koní a krav a kus pole i zahrady. Jeho dcera měla pokojíček
jako hračkárnu a já jen zíral a zíral. A starší dcera dokončovala medicínu. To
byli ti komunisté tak zlí? To je zvrácené myšlení toužit u dítěte také po něčem
lepším, než má. Měli mne rodiče vést k tomu, abych se smířil s bídou.
Ostatně rodiče mi nikdy neřekli, abych záviděl. Vůbec o tom nemluvili. Asi na
tu bídu byli zvyklí. Na zimu jsme jezdili kupovat metrák uhlí na nádraží, protože
na celou fůru nebylo. Vozík jsem jako dvanáctiletý tahal sám, protože tatínek
nemohl dýchat a kopec byl pěkně dlouhý.
Běž se vycpat se svojí sobeckou hnusnou náboženskou víru založenou na
ponižovaní chudých. Asi jsi členem podobné sekty, jako jsou ti letniční, kde
byl ten Amík.
Křesťan má nového ducha? Který? Já mám stále pocit a strach,
že je to jen a jen namlouvání si, že máme nějakého ducha. Proč tolik věřících
naletí na sekty? Proč jim duch neukáže omyl?? A jakého ducha máš Ty, když neumíš pochopit touhy dítěte v bídě? Prostě mně se tohle vrací, když vidím dnešní hnusní svět s náboženskou přetvářkou.
|
]
Nedávej mi chudobu ani bohatství - Re: Zákon a jen zákon nebo Lá (Skóre: 1) Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pondělí, 21. září 2015 @ 22:05:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, já bych řekl, že ano. Od čeho má křesťan toho nového ducha, to nové srdce?
To je Tondo jen teorie. V realitě je to jinak. Samozřejmě, že při sejití z cesty v tom do určité míry hraje roli stará hříšná přirozenost člověka, ale u duchovních miminek je to normální. Pavel říká Korintským věřícím: ještě tělesní jste. Oni ještě neumějí chodit podle ducha a důvěřují lidem, kteří je ke Kristu přivedli. Krásný příklad jsou Galatští. Byli přivedeni ke Kristu Pavlem, byli dobře vyučováni, měli Duchovní dary, ale byli ještě malí a nechali se svést zákoníky k zákonictví. Ty bys zřejmě řekl, podle toho, co píšeš, že ducha neměli, protože se nechali svést. Křesťan má nového ducha proto, aby mohl poznávat Boha a nechat se jím vést. Ale všechny epištoly svědčí o tom, že je potřeba se to naučit, že to není hned a že to tvá delší čas než člověk dozraje aspoň do duchovního mládence. Ty tohle přehlížíš, proto říkám, že věci zjednodušuješ. |
]
|
|
|
|