Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Květoslav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 299, komentářů celkem: 430049, adminů: 60, uživatelů: 5253  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 584 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116794218
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sexualita v Bibli (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 19. květen 2014 @ 14:31:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Stando, nevím, co jsi kdy napsal, ale já reagoval na tvůj příspěvek a výmysl:"...

Toníku, nevím, zda trpíš poruchami krátkodobé paměti, ale já toto napsal  přímo v tomto vláknu!

..."Ty jsi tvrdil něco v tom smyslu, že i kdybys upadl do hříšného života, Bůh ti dá cosi jako výchovný pohlavek, aby ses vzpamatoval. Že tě nenechá v padlém stavu hříchu, protože on je přece profesionál - zachránce. Což je v pořádku, Bůh to tak opravdu občas dělá."...

Tvůj výrok z roku 2009:
"U nás to funguje jinak.
Jako křesťané žijeme ve společenství, a to společenství všech Božích církví, co jich jen je.
A jako společenství jsme takoví prostředníci spásy. Když nám Bůh dá do církve někoho, kdo je předurčen ke spasení, předáme mu Boží moc ke spasení, kterou jsme sami přijali, vezmeme ho za ruku a dovedeme ho k našemu spasiteli, Ježíši Kristu. A protože on je spasitel profesionál, který to dělá celý život, tak vezme toho dotyčného člověka a spasí ho, změní jeho vnitřního člověka a dá mu život věčný
".

Na to já reagoval:
"Toníku
věčná spása znamená (alespoň pro nás co neignorujeme smysl Písma) věčné spasení. To může nastat až po osvobozujícím rozsudku, až projdeme Kristovým soudem. Až do té doby křesťané žijí jen v naději na onu spásu. Musí být ve střehu, odolávat svodům těla, světa a ďábla. Vedou boj, běží závod, usilují o konečnou korunu vítězství.
Vy to máte lehké. Vyznáš ústy Krista a uvěříš v srdci a jsi za vodou, už jsi "spasen". Už jsme o tom přece vedli mnohou debatu. Stejným slovem mluvíme každý o něčem jiném. Ty zapomínáš dodat, že i tvá spása je také jen v naději - v naději, že v dobrém (a ve společenství s Bohem) vytrváš až do konce. Až pak, po smrti můžeš dosáhnout i konečné spásy věčné
".

Tvoje odpověď:
"... Pro mne bylo opravdu velmi velkým a těžkým aktem pokory poddat se pod mocnou Boží ruku, vyjít ze všelijakých lidských výmyslů, nápadů a pověr a v prosté víře vyměnit svůj život s Ježíšem.
Na to, aby se tohle stalo, musí člověk projít soudem, to máš pravdu. Projít tím soudem (!!!) bylo alespoň pro mne opravdu těžké a bylo těžké přijmout rozsudek. Hodně jsem se bránil tomu jít na ten soud a rozsudek přijmout, ale nakonec jsem to, díky Bohu, udělal. Máš taky pravdu v tom, že člověk může získat věčný život až po smrti - dokud nepřijme rozsudek toho soudu a nepohřbí tu mrtvolu, je jeho věčný život jen v naději.
Moje spása vůbec není v naději, že vytrvám, už léta ne, právě od té doby, kdy jsem svěřil život Ježíši (ke kterému mě dovedli moji prostředníci spásy, křes´tané jménem Jindra a Zlatka). Moje spása je v oběti Ježíše, v jeho krvi, která je tou krví smlouvy, kterou jsem s Bohem uzavřel
.
"

A toto (zvýrazněné) je právě základem tvé hereze o tvém přesvědčení, že máš jakousi smlouvu, díky které máš už dneska po tvé smrti těla nebe zajištěno - jistou věčnou spásu, protože Kristus je profesionál.. Nic takového Kristus ani apoštolové neučili, zato vždycky učili o podmínce vytrvání v dobrém až do konce (Mt 24,13; Mk 13,13; Jk 5,11; ).
My křesťané, ospravedlněni Kristovou milostí, jsme se stali dědici v naději věčného života.
(Žd 6,17-19)
Bůh tedy chtěl dědicům zaslíbení ukázat nezvratnost své vůle ještě přesvědčivěji, a tak je potvrdil přísahou,
abychom díky těm dvěma nezvratným věcem (v nichž je nemožné, aby Bůh lhal) měli pevné potěšení my, kdo jsme se utekli k uchopení předkládané naděje.
Tuto naději máme jako kotvu duše, bezpečnou a pevnou ...


Říkáš tedy, že věříš Ježíši, že věříš tomu co říkal - ale ve skutečnosti hlásáš pravý opak.
Nakonec jsem ti tedy napsal, co jsi už tehdy neokomentoval:
"
Sorry; já nevěděl, že ty jsi svůj účet Kristu už složil.
Katolíci (i Písmo) učí, že své účty budeme skládat až po své smrti. V tomto je tedy mezi námi opravdu propastný rozdíl
.
"

Jestliže tvoje spása už neleží v naději, už není podmíněna vytrváním v dobrém až do smrti, ale je už dnes jistá (máš na ni uzavřenou smlouvu a starost o výsledek tvého života převzal za tebe profesionál zachránce), už jsi prošel Kristovým soudem (a on si za tebe stoupl na váhu)  .-)
tak zde hlásáš v principu úplně tu samou herezi, jako kataři, jako adamité a další jim podobní.



| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.62 sekundy